Καλύβας: «Αν δεν υπάρχει ελευθερία, δεν υπάρχει αποτελεσματικότητα»…

*** «Μπορεί να μην εγώ το θύμα αλλά έχω τα ίδια συναισθήματα»
Ο Δημήτρης Καλύβας, το μέλος της ΚΕΔ που παραιτήθηκε οριστικά όπως και οι Μπίκας, Τσαχειλίδη μετά την εμπρηστική-τρομοκρατική επίθεση στο σπίτι του Μπίκα στην Ιερισσό Χαλκιδικής, δήλωσε στον ΣΠΟΡ FM:
«Μπορεί να μην ήμουν εγώ θύμα, αλλά έχω τα ίδια συναισθήματα. Εμείς δεν έχουμε καμία θέση σε αυτή τα λογική και την εξέλιξη των πραγμάτων. Το αξιακό μας σύστημα δεν ταιριάζει με τέτοιες ενέργειες που προσβάλουν την προσωπικότητα και την ψυχολογία του ανθρώπου. Αν δεν υπάρχει ελευθερία, δεν υπάρχει αποτελεσματικότητα σε αυτό που θες να κάνεις», τόνισε.
Ερωτηθείς αν υπάρχει πιθανότητα ανάκλησης της παραίτησης απάντησε κατηγορηματικά: «Αυτή τη φορά είναι αμετάκλητη. Μπορούν να βρεθούν άξιοι άνθρωποι στη θέση μας. Ουδείς αναντικατάστατος. Εγώ πιστεύω ότι υπάρχουν άξιοι άνθρωποι, ίσως και αξιότεροι από μας».

Στο ερώτημα αν ο ίδιος είχε δεχτεί απειλές ή είχε γίνει στόχος του ποδοσφαιρικού «παρακράτους», απάντησε: «Όχι, δεν είχα δεχτεί κάποια τέτοια ενόχληση εγώ», προτού θελήσει να σταματήσει τη συζήτηση. «Δεν θέλω να επεκταθώ και συγχωρέστε με, γιατί δεν είμαι στην καλύτερη ψυχολογική κατάσταση», κατέληξε.