Οι δηλώσεις Καλύβα επιβεβαιώνουν την ανακοίνωση της ΕΠΟ: «Είναι ψέματα ότι δεν μου πρότειναν τη θέση του επιδιαιτητή αλλά μου είπαν ότι η μια πλευρά έκανε πίσω» - Εκτεθειμένος ο Σαραϊδάρης που δεν εξήγησε ακόμη γιατί άλλαξε άποψη…

Μιλώντας στον ΣΠΟΡ FM 94,6 και τους Βασίλη Βέργη-Σάββα Λιβάνιο, το επί σειρά ετών στέλεχος της ΚΕΔ, Δημήτρης Καλύβας θέλησε -όπως εξήγησε- να αποκαταστήσει την αλήθεια.
«Επειδή με ενοχλεί η αβάσταχτη ελαφρότητα και η αμετροέπεια, διαψεύδω με πιο κατηγορηματικό τρόπο ότι δεν μου έγινε ποτέ πρόταση. Δεν ήταν αυτοσκοπός για μένα να πάω στην επιτροπή διαιτησίας, αλλά πάνω από όλα είναι η αξιοπρέπειά μου και γι’ αυτό αποφάσισα να μιλήσω», ανέφερε αρχικά. Και κατέληξε:

«Έγινε μια επικοινωνία σε ανοιχτή ακρόαση από τους Γκρούτση-Σαραϊδάρη για να ακούν και οι δυο και απάντησα ότι εφόσον υλοποιηθεί η προϋπόθεση η δική μου για αντικειμενικότητα και ίσες αποστάσεις από όλες τις ομάδες, τότε θα δεχθώ κι εγώ τις δικές τους.  Στη συνέχεια επικοινώνησα και με τους δυο και μου είπε η μια πλευρά ότι συμφωνήθηκε τελικά να μην πάνε σε επιδιαιτητή. Νομίζω ότι περισσότερο από την πλευρά του κ. Σαραϊδάρη δόθηκε βάρος σε αυτή την απόφαση».