Ελευθεριάδης: «Ας γίνουν οι εκλογές. Πάντως, όταν γίνουν εγώ θα κερδίσω» - «Οι Μητρόπουλοι υποστηρίζουν την παράταξη Γραμμένου»

***«Η πλευρά Γραμμένου ταλαιπωρεί το ποδόσφαιρο»

Θέση για τις τελευταίες εξελίξεις στο ποδόσφαιρο («το βιάζουν το ποδόσφαιρο», υποστήριξε) πήρε ο Δημήτρης Ελευθεριάδης, ο επικεφαλής της πλειοψηφίας της ΕΠΟ , στην εκπομπή «Πρώτη Σελίδα» της Ερα Σπορ και στον Δημήτρη Μαλισιώβα, όπου παρουσιάστηκε αισιόδοξος ότι κερδίσει τις εκλογές, όποτε και αν γίνουν, ενώ κατηγόρησε την πλευρά Γραμμένου πως «ταλαιπωρεί το ποδόσφαιρο».   

Σχετικά με την πορεία του στο χώρο και την επαγγελματική του ιδιότητα..
 Βρίσκομαι στη διοίκηση του Πιερικού από το 2005. Είμαι εκλεγμένος δύο 4ετιες  και Πρόεδρος στην ΕΠΣ Πιερίας. Είμαι επιτυχημένος επιχειρηματίας, ασχολούμαι με τις τηλεπικοινωνίες. Είμαι ανεξάρτητος οικονομικά και απασχολώ πολλούς εργαζόμενους. Αγαπώ το ποδόσφαιρο, έχω πληρώσει για αυτό, δεν είμαι εδώ για να βγάλω χρήματα.

Σχετικά με την κατάσταση που επικρατεί στην ΕΠΟ…
 Το βιάζουν το ποδόσφαιρο Ας γίνουν οι εκλογές. Κάποιος θα κερδίσει είτε αυτές γίνουν σε δύο μήνες είτε σε δύο χρόνια. Πάντως όποτε αν γίνουν εγώ θα κερδίσω Το ποδόσφαιρο βρίσκεται σε κρίση, πρέπει να προωθήσουμε το προϊόν και όχι να το πηγαίνουμε πίσω. Είμαι ενωτικός.

Για το αν η ΕΠΟ διοικείται  από μέσα ή από εξωτερικούς παράγοντες…
 Δεν το γνωρίζω, καθώς δεν παρευρίσκομαι στα συμβούλια. Η ΕΠΟ πρέπει να διοικείται από την ΕΠΟ.

Για το πώς θα διοικήσει την ΕΠΟ σε περίπτωση εκλογής του…
 Η ΕΠΟ πρέπει να λειτουργήσει ως εταιρία, με τρόπο τέτοιο ώστε να προβάλλεται καλύτερα στη κοινή γνώμη, χωρίς διαμάχες.

Για την επάνοδο προσώπων του παρελθόντος, με την εμφάνιση του Βίκτωρα-Θωμά Μητρόπουλου..
 Οι Μητρόπουλοι υποστηρίζουν την παράταξη του κυρίου Γραμμένου. Ρωτήστε τον κύριο Γραμμένο. Δεν έχω σχέση μαζί τους. Όλοι γνωρίζουν το ρόλο τους στο ποδόσφαιρο. Το σωματείο της Κηφισιάς ανήκει στην ΕΠΣ Αθηνών και όχι σε εμάς.

Σχετικά με τις «βαλίτσες» του Γιώργου Βούρβαχη και τα μεγάλα ποσά που διοχετεύονται για την εξαγορά των Ενώσεων, όπως στην ΕΠΣ Χανίων…
 Ας τον καλέσει ο εισαγγελέας και η Δικαιοσύνη. Δεν με ενδιαφέρει αν υπάρχουν βαλίτσες, δεν ασχολούμαι με αυτά .

Σχετικά με την  κηδεμονία της ΦΙΦΑ και την επικείμενη παρέμβαση της…
 Εμείς το κάναμε αυτό. Μόνοι μας βγάλαμε τα μάτια μας Μια ζωή θα είμαστε υποχείρια. Από την άλλη πλευρά όμως ίσως είναι και για καλό.. αφού δεν είμαστε ικανοί από μόνοι μας..

Για το αν του ζητηθεί να παραμείνει μέλος της ειδικής επιτροπής
 Το αγαπώ το ποδόσφαιρο, αν μου ζητηθεί θα μείνω..