Απειλές σοκ και εκβιασμοί σε σελίδα αθλητικού site στο facebook από «οπαδούς» της αντιπολίτευσης


ΠΗΓΗ: www.flogasport.net

Οι εκλογές της ΕΠΟ πλησιάζουν και στο παρασκήνιο επικρατεί ένας ανελέητος πόλεμος χαρακωμάτων, κυρίως από την πλευρά της αντιπολίτευσης εναντίον της τωρινής διοίκησης στην ύστατη προσπάθειά της να κερδίσει επιπλέον ενώσεις, αφού βλέπει ότι ακόμα δεν έχει καταφέρει να ανατρέψει το εις βάρος της σκηνικό. Γι' αυτό, άλλωστε, κατέφυγε στο διαιτητικό, έτσι ώστε να μην γίνουν οι εκλογές στις 26 Οκτωβρίου. Αν ήξερε ότι κερδίζει, μάλλον θα πήγαινε με χίλια στις εκλογές και δεν θα προσπαθούσε συνεχώς να τις αναβάλει...

Σε αυτό το «παιχνίδι» έχουν μπει για τα καλά και ορισμένα ΜΜΕ τα οποία ελέγχονται ουσιαστικά από τους κινητήριους μοχλούς της αντιπολίτευσης, κι έχουν λάβει ρητή εντολή να πολεμήσουν το υπάρχον ποδοσφαιρικό καθεστώς καταδικάζοντας ωμά υπολήψεις πριν καν δικαστούν τα εμπλεκόμενα πρόσωπα από την ίδια την δικαιοσύνη. 

Σήμερα θα σας αποκαλύψουμε έναν καυτό διάλογο που έγινε στην σελίδα ενός Μέσου από αυτά στο facebook ανάμεσα σε ένα συγγενικό πρόσωπο (ΣΠ) πρώην υψηλόβαθμου αξιωματούχου της ΕΠΟ με κάποιους ακόλουθους της σελίδας (κυρίως τους ΓΔ και ΒΠ), οι οποίοι υπερασπίστηκαν με μάλλον υπερβολικό σθένος την όλη συμπεριφορά της αντιπολίτευσης απέναντι στην τωρινή διοίκηση της ομοσπονδίας, δείχνοντας ότι μάλλον δεν είναι και τόσο άσχετοι... Ούτε τυχαίο είναι φυσικά που οι διαχειριστές της σελίδας άφησαν δημοσιευμένα τα συγκεκριμένα σχόλια...

Πριν σας πούμε την εξέλιξη της υπόθεσης αυτής σας παραθέτουμε τον καυτό διάλογο. Όλα έγιναν με αφορμή την ανάρτηση του θέματος για την αναβολή του πρωταθλήματος της Football League... Ονόματα δεν λέμε, υπολήψεις δεν σπιλώνουμε... Αυτός ο διάλογος, όμως, είναι πολύ πιο ...πιπεράτος από άλλους διαλόγους που βλέπουμε σε άλλα ελεγχόμενα ΜΜΕ που δημοσιεύουν παρανόμως απόρρητα προ-δικαστικά έγγραφα. Και καταδεικνύει προθέσεις, διαθέσεις και στόχους... όλων αυτών που θέλουν να πάρουν στα χέρια τους τις τύχες του ελληνικού ποδοσφαίρου...

ΣΠ: Να τον χαιρόσαστε τον αξιότιμο κύριο υπουργό σας!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 22 ώρες

Γ.Δ: Ela pes me oti eisai siggenis tis moumias? Tis granasas?
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 22 ώρες

ΣΠ: Εσύ από ό,τι καταλαβαίνω από τον τρόπο που εκφράζεςαι είσαι συγγενής του ανθρώπου του Νεάτερνταλ! Σε Homo sapiens δεν εξελίχτηκες ποτέ!!!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 22 ώρες

ΣΠ: Αν χρειαστείς μετάφραση ή επεξήγηση στην διάθεση σου 😂
Μου αρέσει! · Απάντηση · 22 ώρες

Γ.Δ: Poia diathesi vre pou prepei na sas taraksoune stin nomimotita gia na strosei i kolotripida sas pou exete kanei to pio laiko spor mpourdelo? Galaktomousxara mia sfaira anamesa sta matia sas aksizei alla sozeste apo ton dimokratia ton vlakanion
Μου αρέσει! · Απάντηση · 22 ώρες

ΣΠ: Συνεχίζεις να επιβεβαιώνεις την άποψη μου για το πρόσωπό σου! Εύγε στο ... (σ.σ. το όνομα του σάιτ) που φιλοξενεί σχόλια ατόμων του δικού σου επιπέδου!!!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 22 ώρες

Γ.Δ: Epineneis gia tin tampakera na min apantas dimokrates viastes se allo sovari xora osa xronnia einai i moumia sto elliniko podosfairo 40 tosa tha eprepe na einai piso apo ta kagkela ton diavaton ela kane mas ti xari pou thes kai evgeneies
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 22 ώρες · Τροποποιήθηκε

ΣΠ: Τα αφεντικά σου θα έπρεπε να είναι πίσω απο τα κάγκελα και εκεί θα βρεθούν σύντομα!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 22 ώρες

ΓΔ: san ta dika sou afentika pou stinoun mats sto pio vromiko protathlima pou einai i football league pou poulan aspri loukoumoskoni kai stinoun apates me kartes ygeias???? EKEI STIN TREMOULA KAI ERXONTAI OI FAPES STIS EKGLOGES KAI ERXONTAI KAI TA AMETAKLITA VOULEUMATA KAI KALO SAPISMA STON GKRANASA KAI TOUS KOLLITOUS SAS
Μου αρέσει! · Απάντηση · 21 ώρες

ΣΠ: Εγώ αγαπητέ μου δεν εχω αφεντικά, εξ' ου και σου απαντώ άμεσα, εσύ καθυστερείς να απαντήσεις, άρα περιμένεις να σου πουν τι να γράψεις!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 21 ώρες

ΣΠ: Επίσης, κάντε πρώτα εκλογες που απο αναβολή σε αναβολή το πάτε!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 21 ώρες

ΣΠ: Επίσης για το σκάνδαλο της κάρτας υγείας που επικαλείσαι, αν "επιτρέψουν" τα αφεντικά σου να λειτουργήσει η δικαιοσύνη αδέκαστη και αμερόληπτη, θα σου πω εγω ποιοι θα βλέπουν τον κόσμο μέσα απο σίδερα!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 21 ώρες

ΣΠ: Τα χαιρετίσματα μου στα αφεντικά σου!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 21 ώρες

ΓΔ: Ksero vre apoloifadia tou paliou pasok oti nonizete oti me apeiles kapsimo martiron kai dolofonies oti pate na tromakstete kosmo.....pes tin moumia kai ton ipokosmo tou oti exei mpleksei me ton orismo tis pagkosmias mafias ksi oti den tha ksanasxolithei me tin mpalla mexri na riksi mauro xioni kai osa xronnia kai na mas paroun tha sas katharisoume me to kalo i me to asximo
Μου αρέσει! · Απάντηση · 21 ώρες

ΓΔ: Afentika den exeis sigoura exeis kati xeirotero siggeneia me upodikous egklimaties kopria e kopria
Μου αρέσει! · Απάντηση · 21 ώρες

ΣΠ: 1) Πηγαινε στον γιατρό να σου αλλάξει τα χάπια, 2) "έχουμε μπλέξει με τον ορισμό της παγκόσμιας μαφίας", καταλαβαίνεις τι ομολογείς;;;😂😂😂 αντιλαμβάνεται οτι αν αυτο το πάω στον Εισαγγελέα τι θα συμβεί;;;
Μου αρέσει! · Απάντηση · 20 ώρες

ΓΔ: J D na pas min se kratao min nomizeis oti tha eksafanisto edo tha eimai stin diathesi sou
Μου αρέσει! · Απάντηση · 20 ώρες 

ΒΠ (άλλος):Εσυ εισαι η μουμ... που σε διορισε ο .... Ραμσης στην επο και σε κουβαλαει και σε ταξιδακια στο εξωτερικο μαζι του? Βρε ουστ που εχεις και μουτρα και μιλας
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 17 ώρες

ΣΠ: διορισμένη στην ΕΠΟ δρν υπήρξα ποτε και αυτο ειναι εύκολο να ελεγχθεί, αλλοι διόρισαν όλο τους το σόι, όχι ο .... μου! Όσο για τα "ταξιδάκια" στο εξωτερικό, να σε ενημερώσω ότι 1ον ειπε το δικαίωμα να τον συνοδεύουν 2 άτομα και και έπαιρνε 1 άτομο, 2ον τα έξοδα καλύπτονταν απο Uefa και FIFA και όχι απο την ΕΠΟ και 3ον τον συνόδευα ως μεταφράστρια αμισθί. Κατα συνέπεια και επειδή ολα αυτά αποδεικνύονται το θράσος το αντιγυρίζω σε εσενα και στα blogs που διαβάζεις! Όσο για τους χαρακτηρισμούς υποδηλώνουν το επιπεδο σου και την αδυναμία σου να διεξάγεις μια ομαλή συζήτηση και προφανώς και την εμπάθεια σου!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 6 ώρες

ΒΠ: Ομαλη συζητηση με την φαρα σου ΔΕΝ γινεται. Το οτι εισαστε πιονια του πρεζεμπορα το ξερουν οι παντες. Το επιπεδο το δικο μου δεν θα μου επετρεπε να κοιμαμαι ησυχος οταν εξυπηρετω τα συμφεροντα του εσκομπαρ της Ελλαδας. Εσυ εχεις και το θρασος να υπερασπιζεσαι αυτη την κατασταση. Καπου θα σε βολεψει ο χοντρος αλητης. Ευχομαι τα παιδια σου να πινουν απο το εμπορευμα του. Αντι να κρυφτειτε και να το βουλωσετε εχετε και το θρασος να μιλατε και να μας κανεις κηρυγμα για επιπεδο. 
Μου αρέσει! · Απάντηση · 5 ώρες

ΓΔ: sinexizeis na milas peri eugeneias kai epipedou ALLA PES MAS GIATI EINAI KATIGOROUMENOS O .... SOU? SE LIPAMAI GIATI KANONIKA TA KAKOURGIMATA DEN THA EPREPE NA LERONOUN TIN OIKOGENEIA TOU KRIMA!! ALLA TA IDIA PROFANOS LEEI KAI O GIOS TOU PABLO ESCOBAR......OTAN OMOS THA PERASEI STIN ISTORIA OS KATADIKASMENOS APATEONAS TOTE O LEKES THA SE AKOLOUTHEI

ΣΠ: Συνέχισε την προπαγάνδα σου που είτε σε καθοδηγούν να τα γράφεις, είτε σε αμοίβουν για αυτό, είτε σου λείπει η στοιχειώδης κριτική ικανότητα. Δεν νομίζω από τα όσα έγραψα να υπερασπίστηκα ό,τι εσύ μου προσάπτεις! Είναι εμφανές ότι όταν σας τελειώνουν τα επιχειρήματα στρέφεται "αλλού" την συζήτηση.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 4 ώρες

ΣΠ: ΓΔ τα αφεντικά σου ξέρουν τί έστησαν και πως το μεθόδευσαν, απευθύνσου σε αυτά λοιπόν. Επειδή έχω γνώση της υπόθεσης και μπορώ να την κρίνω νομικά, για αυτο τον λόγο τοποθετούμε δημόσια.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 4 ώρες

ΓΔ: kai nomikos panathemase!! prosexetai mono giati exete pesei se eisaggelea pou exei @@....kai edo tha eimaste otan telesidikisi i ipothesi pou den einai kai mia distixos gia esas.....mexri tote tha sapisete mesa stin enoxi kai tin amfivolia....KALA KOURAGIA....KAI KALI KATADIKI
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 4 ώρες

ΣΠ: ΓΔ ευτυχώς που είμαι νομικός για να μπορώ να κρίνω. Δεν βλέπω να απαντάς στους υπαινιγμούς μου για την μεθόδευση!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 4 ώρες

ΒΠ: Εσυ αμισθι. Ο .... σου αμισθι. Ολοι σας βριζουνε και θελουνε να φυγετε. Γιατι αραγε γαντζωθηκατε στην καρεκλα και δεν ξεκουμπιζεστε? Τοσο πολυ σας αρεσει να σας βριζουνε και να σας κανουνε μηνυσεις?
Μου αρέσει! · Απάντηση · 4 ώρες

ΓΔ: den eimai dikastis oute eisaggeleas!!! episis kammia douleia den einai ntropi ektos ton proedron tis EPO kai oi dikigoroi...sto leo edo tha eimaste na doume tin ekseliksi alla min xatheis otan vgei i protodiki apofasi na ta ksanapoume...
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 4 ώρες

ΒΠ: Ναι, μου τελειωσαν τα επιχειρηματα. Ακουσε κοπελιτσα, εχω ματια και βλεπω. Οταν ο ... σου μου στελνει στην Τουμπα αυτο το κοπρόσκυλο τον παππα να κανει τα αισχη του και τον καλυπτει και ψαχνει αφορμες να εξοντωσει την ομαδα μου δεν θα μας πεις εσυ ποιανου τα συμφεροντα εξυπηρετειται. Χιλιαδες τα παραδειγματα. Ουτε καν στην .... δεν σας θελουν. Σας φτυνουν και ακομα για βροχη το βλεπετε.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 4 ώρες · Τροποποιήθηκε

ΣΠ: ΒΠ ο .... μου εχει παραιτηθεί, λίγες μέρες μετα την επίθεση των κουκουλοφόρων στην κλήρωση της football league, άρα ποιος εχει χατζωθεί σε καρέκλα;; Αλλά για πες μου ποιοι μας βρίζουνε; Οι οπαδοί των "εξυγιαντών" ή οι οπαδοί του ορισμού της παγκόσμιας μαφίας, όπως παραδέχεται και ο φίλος μας ΓΔ εδώ πιο πάνω;;;ποιοι λοιπόν;
Μου αρέσει! · Απάντηση · 3 ώρες

ΒΠ: Άσε ρε τα παραμυθια που και καλα παραιτηθηκε εξαιτιας της επιθεσης των κουκουλοφορων. Τελευταια μερα πριν κηρυχθει εκπτωτος απο τον γγα παραιτηθηκε. Δεν ξερεις οτι δηλωνε πως θα ειναι υποψηφιος και δεν προκειται να φυγει? Εισαι χαζη ή το παιζεις? Σας βριζουνε ολοι πλην των γαυρων, ουτε αυτο το ξερεις? Αντε παρτε δρομο να ξεβρωμισει το ποδοσφαιρο. Ταπερ με φαγητο σε εφερε απο τις εκλογες της ουεφα? Τσατσακι
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 ώρα

ΣΠ: ΒΠ μου κάνει εντύπωση η επίθεσή σου και μάλιστα με μειωτικές έως και υβριστικές εκφράσεις για εμένα και την οικογένειά μου, όλα αυτά μάλιστα με αφορμή (;) το σχόλιό μου για την εκ νέου αναβολή του πρωταθλήματος και τον υπαινιγμό μου για τις ευθύνες του αρμόδιου υφυπουργού, σε συνδυασμό δε με την "γνώση" σου του πότε και εάν θα κηρυσσόταν έκπτωτος. Δεδομένου δε ότι νομικές σχετικά γνώσεις δεν έχεις, αντιλαμβάνομαι ποίου/ποίων τα συμφέροντα υπερασπίζεσαι. Να σε ενημερώσω όμως ότι η νομική επιστήμη είναι ¨πολυεπίπεδη", ότι το νομικό πλαίσιο που εφαρμόζεται είναι ευρωπαϊκό και διεθνές και όχι εθνικό (παρά τους ευσεβείς πόθους κάποιου/κάποιων), γι' αυτό μην εκπλαγείς εάν το σκηνικό ανατραπεί.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 22 λεπτά

ΔΜ (άλλος): Μάλλον περιμένουν τον Ολυμπιακό να υποβιβαστεί για να ξεκινήσουν το πρωτάθλημα της Football League με όλες τις ομάδες παρούσες. Γαύροι τελικά όλα για σας γίνονται.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 3 · 19 ώρες

ΓΔ: Vre saura na einai nomotageis na valoun kameres kala tous kaneis o kontonis den ehoun 5 fragka na valoun kleisto kikloma na min katevoun ean eksereseis ton ari pou ehi riksei fragka gia epipedo football league
Μου αρέσει! · Απάντηση · 22 ώρες

ΡΜ (άλλος άσχετος): το ξερω οτι δεν θα πρωτοτυπησω με αυτο το σχολιο , αλλα δεν γινεται να μην ειμαστε σε θεση να διοργανωσουμε ενα πρωταθλημα....

Ο παραπάνω διάλογος-σοκ μεταβιβάστηκε ήδη στον εισαγγελέα, ο οποίος θα προβεί στις νόμιμες διαδικασίες για την αναζήτηση των προσώπων που βρίσκονται πίσω από τα συγκεκριμένα προφίλ, αφού η ΣΠ αναμένεται να καταθέσει μήνυση και αγωγή εναντίον της αθλητικής ιστοσελίδας που συνεχίζει να έχει δημοσιευμένα τα παραπάνω σχόλια. Το πιθανότερο, βέβαια, είναι να μην βρεθεί τίποτα και κανένας πίσω από τις ατάκες των ατόμων αυτών, αφού πολλά από τα προφίλ που σχολιάζουν σε τέτοιου είδους σελίδες είναι πιθανότατατα ψεύτικα και δημιουργούνται με μοναδικό σκοπό να διαμορφώνουν απόψεις.