Ο Γκιρτζίκης ρίχνει ευθύνες για τα επεισόδια στην κλήρωση της Football League: «Είναι οι εξυγιαντές με αρχηγό τον κύριο Γραμμένο που κατεβαίνουν να πάρουν τις εκλογές και να κάνουν δεν ξέρω τι. Είναι ένα δείγμα από αυτά που θα κάνουν και από αυτά που έχουν κάνει και παλαιότερα, αλλά και από αυτό που έκαναν προχθές» - Πυρά και κατά Κοντονή για το ίδιο θέμα: «Είδαμε τι έγινε, δεν είδα να το αναδείξει ο κύριος υφυπουργός, το κρατάει θαμμένο».

*** «Ήταν κάτι αναμενόμενο και το ήξερε η ΕΠΣ Δράμας, ο κύριος Χατζησαρόγλου, διότι υπήρχε ένα δεδικασμένο παρόμοιο θέμα με την ΕΠΣ Θεσσαλίας που είχε αποβληθεί. Το ίδιο συνέβη και τώρα. Η ΕΠΣ Δράμας έκανε εκλογές με διορισμένη διοίκηση πρωτοδικείου, κάτι που το ποδόσφαιρο δεν το δέχεται. Το καταστατικό μας, που είναι αυτό που εφαρμόζεται σε FIFA και UEFA λέει ότι οι εκλογές οι οποίες προέρχονται από διορισμένες διοικήσεις δεν είναι αποδεκτές»

 ΠΗΓΗ: www.ert.gr

Ο Πρόεδρος της ΕΠΟ Γιώργος Γκιρτζίκης βρέθηκε σήμερα στις Σέρρες και είχε συνάντηση με τον Πρόεδρο της ΕΠΣ Σερρών Χριστόφορο Χριστοφορίδη και παράγοντες του Γ.Σ. Δόξα Δράμας. Ο πρόεδρος της ΕΠΟ παραχώρησε συνέντευξη  στην αθλητική εκπομπή της  ΕΡΤ Σερρών  και μίλησε για το θέμα που προέκυψε με την ΕΠΣ Δράμας και τη Δόξα Δράμας, για το Ελληνικό ποδόσφαιρο, για την επόμενη μέρα του ως παράγοντας, για τις εκλογές της ΕΠΟ και για τη μακροχρόνια φιλία του με τον πρόεδρο της ΕΠΣ Σερρών.
Αναλυτικά τα όσα είπε ο πρόεδρος της ΕΠΟ:
Για την παρουσία του στις Σέρρες:
«Ό,τι καλύτερο μπορώ να θυμηθώ είναι ότι στις Σέρρες έχω τον πιο αγαπημένο μου φίλο, καρδιακό, τον πρόεδρο της ΕΠΣ, τον Χριστόφορο Χριστοφορίδη. Είναι λίγες οι φορές που διαθέτω χρόνο από την ώρα που είμαι πρόεδρος και ήρθα σαν ένας καλός φίλος να συζητήσουμε κάποια θέματα που μας απασχολούν για το ποδόσφαιρο. Ταυτόχρονα, όμως συνάντησα και το πρόβλημα που μου έθεσε ο πρόεδρος, και ένας από τους λόγους είναι αυτός που είμαι εδώ για το πρόβλημα που έχει παρουσιαστεί στην ΕΠΣ Δράμας. Ήταν κάτι αναμενόμενο και το ήξερε η ΕΠΣ Δράμας, ο κύριος Χατζησαρόγλου, διότι υπήρχε ένα δεδικασμένο παρόμοιο θέμα με την ΕΠΣ Θεσσαλίας που είχε αποβληθεί. Το ίδιο συνέβη και τώρα. Η ΕΠΣ Δράμας έκανε εκλογές με διορισμένη διοίκηση πρωτοδικείου, κάτι που το ποδόσφαιρο δεν το δέχεται. Το καταστατικό μας, που είναι αυτό που εφαρμόζεται σε FIFA και UEFA λέει ότι οι εκλογές οι οποίες προέρχονται από διορισμένες διοικήσεις δεν είναι αποδεκτές. Ετσι, πήραμε απόφαση από την Επιτροπή Εκτάκτων Θεμάτων και η ΕΠΣ Δράμας από χθες δεν είναι μέλος μας. Δεν μπορούν να αγωνιστούν στα γήπεδα της Δράμας οι ομάδες όλων των κατηγοριών, δεν μπορούν να οριστούν διαιτητές τους σε πανελλήνια πρωταθλήματα και, φυσικά αφού δεν γίνονται παιχνίδια στη Δράμα, δεν μπορούν να κάνουν μεταγραφές, δεν υπάρχει ποδόσφαιρο στη Δράμα. Μέχρι να αποκατασταθεί η τάξη η ποδοσφαιρική, να ξαναγίνουν εκλογές χωρίς διορισμένη διοίκηση, η οποία θα προέρχεται μέσα από το ίδιο το ποδόσφαιρο, από τις ίδιες τις ομάδες. Δυστυχώς η Δόξα Δράμας δεν προλαβαίνει να αγωνιστεί στο παιχνίδι του Σαββατοκύριακου. Ήρθαν στην Ένωση Σερρών και έκαναν αίτημα να εγγραφούν σαν μέλος, πράγμα που θα γίνει νομότυπα με τις διαδικασίες που προβλέπονται. Αυτό δεν γίνεται μέσα σε μία στιγμή. Πρέπει να συγκληθεί νομότυπα ένα συμβούλιο, να πάρει τις αποφάσεις, να σταλούν τα έγγραφα στην ομοσπονδία και η ομοσπονδία να αποφασίσει περαιτέρω να μπορεί η Δόξα Δράμας να αγωνίζεται σαν μέλος της ΕΠΣ Σερρών και σε ένα γήπεδο νομιμοποιημένο. Μου είπαν ότι πήραν παραχωρητήριο από τον Πανσερραϊκό που θέλει να τους εξυπηρετήσει. Δεν είμαι σε θέση να ξέρω αν το γήπεδο του Πανσερραϊκού έχει την άδεια να δεχτεί αγώνες, δεν το ξέρω. Αν δεν έχει, τότε πρέπει να ζητήσουν άλλη λύση εντός των ορίων του νομού Σερρών. Εντός των ορίων του νομού Δράμας δεν μπορεί να παιχτεί ποδόσφαιρο».

ερ Η Δόξα Δράμας θα χάσει το παιχνίδι στα χαρτιά; Μια ιστορική ομάδα που φέτος έχει κάνει μια μεγάλη επένδυση.

«Ό,τι προβλέπουν οι κανονισμοί. Ιστορική ομάδα, μεγάλη προσπάθεια, αλλά οι άνθρωποι που διοικούν το ποδόσφαιρο στη Δράμα έπρεπε να το σκεφτούν αυτοί πρώτα. Εμείς όσο καλή διάθεση και θέληση να έχουμε, που την έχουμε, γιατί κι εγώ είμαι βορειοελλαδίτης, έχω ιδιαίτερη σχέση με τη Δόξα Δράμας, δεν μπορούμε να παραβούμε καταστατικό και κανονισμούς, δεν γίνεται. Αυτές οι συνέπειες δεν υπήρξαν σε ομάδες του Βόλου, γιατί αυτό είχε συμβεί κατά τη διάρκεια, που δεν αγωνιζόταν και δεν υπήρχε πρωτάθλημα. Δεν υπήρχε αγωνιστική περίοδος. Δυστυχώς για τη Δόξα Δράμας συνέβη στην έναρξη. Η ποδοσφαιρική ομοσπονδία δεν μπορεί να ξεπεράσει κανονισμούς και ό,τι το καταστατικό μας ορίζει. Άλλωστε η ΕΠΣ Δράμας έχει υπογράψει συμφωνητικό ότι θα τηρεί τους κανονισμούς FIFA, UEFA και ΕΠΌ. Όπως και τα ίδια τα σωματεία υπογράφουν ένα έγγραφο ότι θα τηρούν τους κανονισμούς, αλλά φαίνεται ότι κανείς δεν το διαβάζει. Να δικαιολογήσουμε γιατί δεν το διάβασαν… Επρεπε και ήταν υποχρεωμένοι να το γνωρίζουν. Να γνωρίζουν τις συνέπειες μιας τέτοιας ενέργειας. Μα υπήρχε το δεδικασμένο του Βόλου. Έχει ξανασυμβεί στην Ελλάδα».

– Αρα η Δόξα θα προλάβει το δεύτερο παιχνίδι…
«Θα γίνει αγώνας δρόμου να προλάβει το δεύτερο παιχνίδι».
-Για το ελληνικό ποδόσφαιρο και ότι θα είναι ως την Παρασκευή πρόεδρος:
«Θα συνεχίσω να είμαι σε επιτροπές της UEFA, γιατί στο πανευρωπαϊκό ποδόσφαιρο δεν υπάρχουν οι φωτογραφικές διατάξεις τύπου Κοντονή να απαγορεύουν σε κάποιον να είναι υποψήφιος. Από τη στιγμή που μου απαγορεύεται να είμαι υποψήφιος ασφαλώς και δεν θα είμαι. Από εκεί και μετά δεν λύθηκαν τα θέματα και τα προβλήματα του ελληνικού ποδοσφαίρου. Η απόφαση αυτή δεν είναι αρεστή σε πολλές Ενώσεις και στις εκλογές την 1η Οκτωβρίου στα Χανιά για την ανάδειξη νέου ΔΣ οι Ενώσεις θα εκφραστούν με το δικό τους τρόπο για να στείλουν ένα μήνυμα και πάλι ότι το ποδόσφαιρο δεν είναι νόμοι, παρεμβάσεις, όπως το θέλει ο καθένας να παίζεται. Παίζεται όπως παίζεται παγκοσμίως στη FIFA, στην UEFA και στην Ελλάδα. Ας ελπίσουμε ότι θα ομονοήσουν όλοι, να μην προσπαθούν να αναδείξουν προβλήματα εκεί που δεν υπάρχουν. Να δουν τα δικά τους λάθη που κάνουν για το ποδόσφαιρο και αν πράγματι έχουν την όρεξη να διορθώσουν πράγματα, μπορούν να διορθωθούν. Αν συνεχίσουν με τον ίδιο τρόπο… βρήκαμε το εξιλαστήριο θύμα τον Γκιρτζίκη που υπηρέτησε το ποδόσφαιρο 43 χρόνια, 19 χρόνια στην ομοσπονδία, που δεν έδωσε σε κανέναν το παραμικρό δικαίωμα, να είναι αυτός ο οποίος φταίει για όλα, από την ίδρυση του ποδοσφαίρου στην Ελλάδα. Αν αυτό τους ικανοποιεί, μόνο η ικανοποίηση νομίζω δεν θα φέρει το αποτέλεσμα».
Έχετε μια πικρία…
«Ασφαλώς και έχω μια πικρία και είμαι παρών να βοηθήσω το ποδόσφαιρο να πάει μπροστά. Αυτή ήταν η δική μου προσπάθεια, αυτή ήταν η δική μου διάθεση, αλλά οι σκοπιμότητες δυστυχώς με επικεφαλής τον κύριο υφυπουργό δεν το άφησαν».
Για τον διάδοχό του:
«Ο Δημήτρης Ελευθεριάδης είναι ένας αξιόλογος παράγων του ποδοσφαίρου. Νομίζω ότι είναι μία πάρα πολύ καλή λύση. Με βεβαιότητα θα σας πω ότι θα είναι και ο πρόεδρος. Με τη δική μας συμπαράσταση και βοήθεια, οφείλουμε να τον βοηθήσουμε όλοι, ώστε να γίνει κάτι καλύτερο εάν τον αφήσουν, όπως δεν άφησαν εμένα. Τότε, θα έχει δύσκολο έργο».
Ο κύριος Χριστοφορίδης δήλωσε ότι θα είναι μαζί σας…
«Με τον κύριο Χριστοφορίδη, με τον φίλο μου τον Χριστόφορο μας δένει μια φιλία που δεν σπάει με τίποτα. Είναι κάτι σπάνιο, κάτι εξαιρετικό. Κάτι που γίνεται με το «είναι» του καθενός μας. Και το λέω και συγκινούμαι. Δεν βρίσκεις εύκολα τέτοιους φίλους, όπως και ο Χριστόφορος δεν βρίσκει εύκολα τέτοιους φίλους σαν κι εμένα, αλλά εγώ πολύ περισσότερο. Και αυτό με τιμά ιδιαίτερα. Θα πίνουμε τους καφέδες μας, το κρασί μας και θα συζητάμε για το ποδόσφαιρο, αλλά και δεν θα φύγουμε από το ποδόσφαιρο. Θα υπάρχουμε στο ποδόσφαιρο».

Για όσα έγιναν στην κλήρωση:
«Εύχομαι και ευελπιστώ… είδαμε τι έγινε, δεν είδα να το αναδείξει ο κύριος υφυπουργός, το κρατάει θαμμένο. Είναι οι εξυγιαντές με αρχηγό τον κύριο Γραμμένο που κατεβαίνουν να πάρουν τις εκλογές και να κάνουν δεν ξέρω τι. Είναι ένα δείγμα από αυτά που θα κάνουν και από αυτά που έχουν κάνει και παλαιότερα, αλλά και από αυτό που έκαναν προχθές. Γιατί βραβεύτηκε ο Γιώργος Γκιρτζίκης για την προσφορά του στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Ήθελα να ξέρω, υπάρχουν πολλοί που πρέπει να βραβευτούν για την προσφορά τους στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Είναι λίγο υπεροπτικό αλλά το λέω».

Η αυτοκριτική σας. Ποια λάθη κάνατε;

«Λάθη έγιναν πολλά. Δεν με άφησαν να κάνω αυτά που έπρεπε. Από την αρχή που έγινα πρόεδρος έκανα αρκετά καλά. Λάθη, σίγουρα κάνουμε όλοι στην πορεία μας. Αυτός που δεν λειτουργεί και δεν δουλεύει, δεν κάνει και λάθη, γιατί δεν κάνει τίποτα. Μέσα στα πολλά έχω κάνει και κάποια λάθη. Αυτό δεν σημαίνει ότι εγώ είμαι το πρόβλημα του ποδοσφαίρου. Εμένα η επιθυμία μου ήταν και παραμένει το ποδόσφαιρο να παίζεται και όχι να μην παίζεται με εντολές υπουργών και με νόμους. Το ποδόσφαιρο να είναι στα χέρια των ανθρώπων του ποδοσφαίρου. Αυτό που αγαπάμε και θέλουμε είναι το ποδόσφαιρο».