Οι επτά κόκκινες κάρτες του Βασάρα στην προπαγάνδα και στις ΠΑΕ που δηλητηριάζουν το ποδόσφαιρο


ΕΛΑΤΕ KAI ΣΤΟ FACEBOOK

ΠΑΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ
ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ Σφυρίγματα (ΕΔΩ)

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΒΑΪΟΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ


«Αδειασε» την προπαγάνδα των ΜΜΕ αλλά και τις ΠΑΕ που βάζουν στο… κάδρο τη διαιτησία ο Κύρος Βασάρας με συνέντευξη που παραχώρησε στη NOVA. Εμμέσως, πλην σαφώς το μέλος της Επιτροπής Διαιτησίας της UEFA άφησε να εννοηθεί ότι κάποια πράγματα που διαδίδονται έχουν τουλάχιστον… ίχνη λάσπης.
Κατά την άποψή μας… έδειξε επτά κόκκινες κάρτες:
1)Ο κακός Γκρούτσης, το… όργανο του Γκιρτζίκη συν τα …δηλητηριώδη υπονοούμενα ότι μπήκε στην ΕΟΔ για κάποιο ρόλο και από την άλλη ο καλός Σαραϊδάρης, χωρίς αυτό να αποτελεί ειρωνεία, από την πλευρά μας, εναντίον του εκπροσώπου της Λίγκας στην επιτροπή ορισμού διαιτητών. Ετσι δεν μας λένε; «Ούτε μια διαφωνία για τους ορισμούς», δήλωσε ο επιδιαιτητής Κύρος Βασάρας στη συνέντευξή του στη NOVA και τέζα η προπαγάνδα! Διαβάστε και παρακάτω τι λέει για το… περιβάλλον και των δυο.
2) Για όσους έβαζαν εμπόδια στην επιλογή του επιδιαιτητή. «Εγώ θα είμαι μέχρι την 1η Οκτωβρίου», ανέφερε επίσης στο κανάλι της συνδρομητικής πλατφόρμας. Αρα, υπάρχουν κι άλλοι να τον αντικαταστήσουν και η FIFA με την UEFA του ζήτησαν να αναλάβει για να αρθεί το αδιέξοδο.
3) Για τη στοχοποίηση διαιτητών από τον Παναθηναϊκό: «Ο διαιτητής δεν έχει το γραφείο Τύπου και όργανα επικοινωνίας», 
4) Ο Παναθηναϊκός θεωρεί ότι τάχα ο Βασάρας κάνει κουμάντο. «Δεν μπορώ να διαψεύδω κάθε ημέρα ότι δεν είμαι ελέφαντας», σημείωσε το μέλος της Επιτροπής Διαιτησίας της UEFA. «Είναι πολύ άσχημο να με κατηγορούν για ορισμούς. Δεν προλαβαίνω», πρόσθεσε επίσης.
5) Για τη λάθος νοοτροπία αλλά και την καχυποψία που… σπέρνουν κάποιοι: «Να αφήσουν όλοι να κάνουν τη δουλειά τους τα δύο άτομα και θα έρθει η στιγμή που θα γίνει ο απολογισμός και θα κριθούν και οι διαιτητές»,
6) Ιδού και η απάντηση για τον… θόρυβο γύρω από τους πίνακες, όταν ο Παναθηναϊκός, η ΑΕΚ και ο ΠΑΟΚ απειλούσαν να μην κατέβουν στο πρωτάθλημα: «Οι διαιτητές που μπήκαν φέτος στην Α’ Εθνική έπαιξαν και πέρσι κάποια ματς», «Οι διαιτητές πρέπει να περιφρουρηθούν», «Πρέπει να σταματήσουμε να ταϊζουμε τον κόσμο με καχυποψία».
7) Ο Βασάρας απάντησε αρνητικά και στο ερώτημα αν ήταν σύμβουλος του Γκιρτζίκη όπως τον χρέωναν κάποιοι….
Αυτά για να καταλαβαίνετε τι γίνεται…

Διαβάστε αναλυτικό απόσπασμα από τις σημαντικότερες δηλώσεις του Κύρου Βασσάρα στην NOVA:
Για τον ρόλο του επιδιαιτητή και το γεγονός ότι δεν έχει παρέμβει έως τώρα:
"Όπου δεν βγαίνει άκρη τότε λέει η λειτουργία της επιτροπής να ρωτήσετε το τρίτο μέλος. Εάν χρειαστεί να επέμβει τότε να επεμβαίνει ο επιδιαιτητής.
Να σας πω κάτι. Έχουμε παίξει δύο αγωνιστικές μέχρι τώρα και δεν υπήρχε ούτε μία διαφωνία. Το τρίτο μέλος μόνο καλείται μόνο όταν υπάρχει διαφωνία. Εγώ δεν έχει χρειαστεί να παρέμβω μέχρι τώρα. Χαίρομαι γιατί είναι κάτι πολύ δύσκολο στην Ελλάδα".

Για τον τρόπο που μπορεί να βελτιωθεί η κατάσταση στη διαιτησία:
"Επειδή ακούω πολλά... Το περιβάλλον του Βασσάρα, του Σαραϊδάρη και του Γκρούτση πρέπει να σταματήσει να μιλάει. Να τους αφήσει να κάνουν τη δουλειά τους. Και από τη στιγμή που υπάρχει ΔΣ της Σούπερ Λίγκας να καλούνται και να αναλύουν τι έχει συμβεί και να απολογούνται εάν χρειάζεται".
Για την πρόταση που του έγινε και τον ρόλο των UEFA, FIFA για να την αποδεχθεί:
"Η πρόταση ήρθε από τον Σαραϊδάρη και τον Γκρούτση. Εγώ θα είμαι μέχρι την 1η Οκτωβρίου. Τι θα γίνει τώρα που άλλαξαν οι εκλογές είναι κάτι που θα πρέπει να το δούμε.
Μου είπαν από UEFA και FIFA να βοηθήσω να ξεκινήσει το πρωτάθλημα στην Ελλάδα. Εγώ το κάνω μόνο και μόνο για να βοηθήσω. Έχω τη δουλειά μου στη Ρουμανία, αυτό το κάνω μόνο για να βοηθήσω το ελληνικό ποδόσφαιρο. Δεν έχω κανέναν από πίσω μου".
Για τις ενστάσεις του Παναθηναϊκού:
"Δυστυχώς η μοίρα του διαιτητή είναι έτσι... Ο διαιτητής δεν έχει το γραφείο Τύπου, και όργανα επικοινωνίας και κάθε ημέρα πρέπει να διαψεύδεις. Αυτό δεν μπορεί να το κάνει ένα φυσικό πρόσωπο μόνο του. Δεν μπορώ να διαψεύδω κάθε ημέρα ότι δεν είμαι ελέφαντας. Ήμουν πρόεδρος της ΚΕΔ; Δεν ήμουν ποτέ. Για ένα διάστημα μόνο και πάλι στα δύσκολα με έβαλαν μέλος της ΚΕΔ".
Για τα περί συνεργασίας του με τον Γκιρτζίκη:
"Σύμβουλος του Γκιρτζικη δεν ήταν ο Βασσάρας. Πότε ήμουν στην Ελλάδα για να μπορέσω να κάνω όλα αυτά τα πράγματα; Ποτέ δεν έκανα παρασκήνια. Δεν προωθούσα ή τράβαγα πίσω διαιτητές. Είναι πολύ άσχημο να με κατηγορούν για ορισμούς. Δεν προλαβαίνω".
Για τις επιλογές των διαιτητών:
"Σκοπός είναι να υπάρχει ομαλή διεξαγωγή του πρωταθλήματος. Να αφήσουν όλοι να κάνουν τη δουλειά τους τα δύο άτομα και θα έρθει η στιγμή που θα γίνει ο απολογισμός και θα κριθούν και οι διαιτητές. Δεν έχει υπάρξει μέχρι τώρα διαφωνία. Οι διαιτητές είναι άνθρωποι που αυτή την στιγμή παίζουν κάτω από πολύ μεγάλη ψυχολογική πίεση. Βλέπω τι ακριβώς γίνεται. Θα πρέπει να περιφρουρηθούν. Θα έρθει η ώρα που θα κριθεί ο κάθε διαιτητής".
Για τις πιέσεις των "μεγάλων":
"Η υποχρέωση μου είναι να επέμβω όταν υπάρξει διαφωνία. Δεν έχει χρειαστεί να επέμβω".

Για το επίπεδο των νέων διαιτητών:

"Οι διαιτητές που μπήκαν φέτος στην Α’ Εθνική έπαιξαν και πέρσι κάποια ματς. Πρώτα δηλαδή, πήραν το σήμα. Πρέπει να καταλάβουμε ότι οι διαιτητές έχουν τρομερή πίεση και χρειάζονται τον καιρό τους, τον χρόνο τους, όπως και οι ποδοσφαιριστές".