Απάντηση Ελευθεριάδη στον Γρηγορίου: «Μετά από όλα όσα ο ίδιος «δηλώνεις» ή σε βάζουν να «δηλώσεις» περιμένεις να ασχοληθώ μαζί σου σοβαρά;» - «Γελάνε με τις "καταγγελίες" και με σένα βέβαια όλοι που μας γνωρίζουν»

Με καυστικό χιούμορ αλλά και με επιχειρήματα αντιμετώπισε ο υποψήφιος πρόεδρος της ΕΠΟ και πρόεδρος της ΕΠΣ Πιερίας, Δημήτρης Ελευθεριάδης τη δήλωση του προέδρου της ΕΠΣ Λάρισας Ζήση Γρηγορίου, ο οποίος προσπαθεί να του χρεώσει διαιτητικά λάθη (όπως ισχυρίζεται ο ίδιος) στον αγώνα Απόλλων Λάρισας-Πύδνα Κίτρους (1-2) για το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής. «Υποψήφιος Πρόεδρος της ΕΠΟ εγώ, κατανάλωσα μυαλό και δυνάμεις για να διαμορφώσω το αποτέλεσμα του αγώνα Απόλλων Λάρισας – Πύδνα Κίτρους με «εργαλείο» διαιτητή από την Ε.Π.Σ. Μακεδονίας, δηλαδή την ένωση του αντιπάλου μου (για όσο ακόμη παραμείνει) κ. Γραμμένου», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Δημήτρης Ελευθεριάδης, ο οποίος δεν «χρεώνει» αποκλειστικά στον κ. Γρηγορίου τη δήλωση για το προαναφερόμενο ματς και ταυτόχρονα με την ευκαιρία αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να μην κατέβει τελικά ο Βαγγέλης Γραμμένος ως αντίπαλός του στις εκλογές της ΕΠΟ.
Αναλυτικά η δήλωση του υποψηφίου προέδρου της ΕΠΟ και προέδρου της ΕΠΣ Πιεριίας Δημήτρη Ελευθεριάδη:
«Ζήση µου ειλικρινά η συλλογιστική σου µε αφήνει άφωνο. Υποψήφιος Πρόεδρος της ΕΠΟ εγώ, κατανάλωσα µυαλό και δυνάµεις για να διαµορφώσω το αποτέλεσµα του αγώνα Απόλλων Λάρισας – Πύδνα Κίτρους µε «εργαλείο» διαιτητή από την Ε.Π.Σ. Μακεδονίας, δηλαδή την ένωση του αντιπάλου µου (για όσο ακόµη παραµείνει) κ. Γραµµένου. Ισχυρίζεσαι, δηλαδή, ότι εγώ πλησίασα, µίλησα, επηρέασα και κατηύθυνα στις αποφάσεις του διαιτητή που ανήκει στην Ένωση του επικεφαλής της παράταξής σου κ. Γραµµένου. Και στιγµή δεν µου πέρασε από το µυαλό ότι αυτός ο διαιτητής θα µπορούσε εύκολα να µε καταγγείλει στον κ. Γραµµένο µε ότι συνεπάγεται για το άτοµό µου, την επιχειρηµατική µου δραστηριότητα και την ποδοσφαιρική µου παρουσία µια ανάλογη καταγγελία από ένα διαιτητή. Κι όλα αυτά τα λες σοβαρά και περιµένεις να σε πιστέψουν κιόλας. Μετά από όλα όσα ο ίδιος «δηλώνεις» ή σε βάζουν να «δηλώσεις» περιµένεις να ασχοληθώ µαζί σου σοβαρά; Σε αφήνω λοιπόν στην µακαριότητά σου και στις «καταγγελίες σου» και για ένα να είσαι βέβαιος. Ανάλογες «καταγγελίες» δεν πρόκειται ούτε να µε βγάλουν από τα δρόµο µου, ούτε να µε πτοήσουν.  Γελάνε µαζί τους και µε σένα βέβαια όλοι που µας γνωρίζουν.   

∆ηµήτρης Ελευθεριάδης 
Πρόεδρος ΕΠΣ Πιερίας
Υποψήφιος πρόεδρος ΕΠΟ»


ΕΛΑΤΕ KAI ΣΤΟ FACEBOOK


ΠΑΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ
ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ Σφυρίγματα (ΕΔΩ)