Ελευθεριάδης: «Βρε μπας κι ο Ζήσης είχε υποσχεθεί ο ίδιος «να καθαρίσει» τον αγώνα για «την ομάδα της καρδιάς του» κι επειδή δεν τα κατάφερε και τον κυνηγάνε βρήκε εμένα να ξεσπάσει μήπως και γλιτώσει;»

*** «Γίγαντας της συνδυαστικής σκέψης ο πρόεδρος της ΕΠΣ Λάρισας»
*** «Τον αφήνω στην μακαριότητά του να πιστεύει ότι αυτά που λέει δεξιά-αριστερά και αυτά που τον βάζουν να δηλώνει είναι σοβαρά και μπορούν να δημιουργήσουν πρόβλημα σε βάρος μου»

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΠΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗ:
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΗΤΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗ ΣΤΟΝ ΖΗΣΗ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ
Υπερηφανεύομαι να λέω ότι ένα από τα λίγα προτερήματα που έχω είναι η μεγάλη μου υπομονή με τους ανθρώπους.
Δηλώνω πλήρη αδυναμία όταν αυτοί ονομάζονται … Ζήσης Γρηγορίου και σκέφτονται και λειτουργούν όπως ακριβώς ο πρόεδρος της Ε.Π.Σ. Λάρισας.
Στο μυαλό του Ζήση ευθύνομαι εγώ, επειδή η ΚΕΔ/ΕΠΟ όρισε έναν διαιτητή ονόματι Μηλιάδη ( της ΕΠΣ Μακεδονίας παρακαλώ, δηλαδή της Ένωσης του κ. Ευάγγελου Γραμμένου) σε ένα φιλικό αγώνα Άρη- Λαμίας, ως «επιβράβευση για όσα εγκλήματα έκανε σε βάρος του Απόλλων Λάρισας στον αγώνα με την Πύδνα Κίτρους».
Κι εγώ τώρα πρέπει να απαντήσω για να αποδείξω στον γίγαντα της συνδυαστικής σκέψης  Ζήση Γρηγορίου, πρόεδρο της ΕΠΣ Λάρισας και πρώην πρόεδρο του Απόλλωνα Λάρισας, ότι δεν είμαι ελέφαντας.
Ε, λοιπόν δεν πρόκειται να απαντήσω. Δηλώνω την ήττα μου. Δεν έχω καμία όρεξη να ασχολούμαι, όση υπομονή και αν διαθέτω, με τον Ζήση.
Τον αφήνω στην μακαριότητά του να πιστεύει ότι αυτά που λέει δεξιά-αριστερά και αυτά που τον βάζουν να δηλώνει είναι σοβαρά και μπορούν να δημιουργήσουν πρόβλημα σε βάρος μου.
Τόσο καταλαβαίνει, τόσα λέει και δηλώνει.
Υ.Γ. Βρε μπας κι ο Ζήσης είχε υποσχεθεί ο ίδιος «να καθαρίσει» τον αγώνα για «την ομάδα της καρδιάς του» κι επειδή δεν τα κατάφερε και τον κυνηγάνε βρήκε εμένα να ξεσπάσει μήπως και γλιτώσει;

Δημήτρης Ελευθεριάδης

Πρόεδρος ΕΠΣ Πιερίας

Υποψήφιος πρόεδρος ΕΠΟ