Απειλές κατά της ζωής του καταγγέλλει ο πρόεδρος της ΕΠΣ Αχαΐας – Αυτή είναι η… εξυγίανση που θέλει ο Κοντονής;

***Και ανοιχτό παράθυρο για εκλογές

ΕΛΑΤΕ KAI ΣΤΟ FACEBOOK


ΠΑΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ
ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ Σφυρίγματα (ΕΔΩ)


Σοβαρές καταγγελίες από τον πρόεδρο της ΕΠΣ Αχαϊας Δημήτρη Μπαλαφούτη. «Βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να ανακοινώσω δημόσια ότι εν όψει των εκλογών της Ε.Π.Ο.  γίνεται ένας αδυσώπητος πόλεμος», επισημαίνει στην ανακοίνωσή του, ενώ τονίζει ότι προσφεύγει στη δικαιοσύνη για να αποκαλυφθεί ποιοι κρύβονται πίσω από τις τηλεφωνικές απειλές σε βάρος του.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του προέδρου της ΕΠΣ Αχαϊας Δημήτρη Μπαλαφούτη:
"Βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να ανακοινώσω δημόσια ότι εν όψει των εκλογών της Ε.Π.Ο.  γίνεται ένας αδυσώπητος πόλεμος. Αυτό συμβάλλει δυστυχώς στη δυσλειτουργία της ΕΠΣ Αχαίας.
Για όσους με αμφισβητούν καθώς και γι αυτούς που επιδιώκουν την ανατροπή μου, έχω να απαντήσω με την άμεση προκήρυξη εκλογών, ώστε να ξεκαθαριστεί το "τοπίο" και ο ρόλος του καθενός.
Καταγγέλλω δε, την προσπάθεια κάμψης του φρονήματος μου, που έγινε με ανησυχητικά τηλεφωνήματα από άτομα που ισχυρίζονται ότι είναι εκπρόσωποι μεγαλοπαραγόντων καθώς και άλλοι, οι οποίοι με σκαιό και εξυβριστικό τρόπο απειλούν τη ζωή και την ακεραιότητά μου.
Προσφεύγω  στη δικαιοσύνη για να αποκαλυφθεί ποιοι κρύβονται πίσω από τις απειλές αυτές και όλοι όσοι εμπλέκονται θα πρέπει να γνωρίζουν ότι θα λογοδοτήσουν εκεί που πρέπει!"