Σκίμπε: «Μπορούμε να παίξουμε στα ίσα και το Βέλγιο και τη Βοσνία/Ερζεγοβίνη»

Ψηλά τον πήχη έβαλε ο Μίκαελ Σκίμπε, ενόψει των προκριματικών του μουντιάλ. Αυτό προκύπτει από όσα ανέφερε στη δίωρη, εφ όλης της ύλης συνέντευξη, έδωσε το μεσημέρι της Τρίτης στην ΕΡΑ Σπορ και στο δημοσιογράφο Δημήτρη Μαλισιώβα, ο ομοσπονδιακός προπονητής Μίχαελ Σκίμπε.  
 Τα σημαντικότερα αποσπάσματα της συνέντευξης του 50χρονου, γεννημένου στο Γκέλζενκιρχεν τεχνικού, και πατέρα 4 κοριτσιών, «είναι»:
 Για την Οικονομική και Αθλητική κρίση στην Ελλάδα : «Ηρθα στην Ελλάδα, χωρίς να επηρεαστώ ούτε από την οικονομική, ούτε από την αθλητική κρίση στην Εθνική ομάδα, γιατί έβλεπα μπροστά μου μια μεγάλη ευκαιρία και πρόκληση να πετύχω».                         Για τον Οτο Ρεχάγκελ :  «Tο επίτευγμα του Ρεχάγκελ δε μου προκάλεσε κανένα άγχος. Ισα-ίσα, θεωρώ πως η ΕΠΟ επέλεξε πάλι γερμανό προπονητή, για να συνεχίσει στον ίδιο δρόμο και με τις ίδιες αρχές εντός και εκτός γηπέδου».                      
 Για την πειθαρχία :  «Οι όποιες ιδέες έχω, οφείλουν να προσαρμόζονται στο υλικό που διαχειρίζομαι. Μόνο αδιαπραγμάτευτο στοιχείο για μένα, είναι η πειθαρχία».
 Για παρεμβάσεις στη δουλειά του : «Παρεμβάσεις δεν ανέχομαι, αλλά ευτυχώς δεν έχω αντιμετωπίσει κάτι τέτοιο, έως τώρα στη δουλειά μου. Φυσικά μου αρέσει και θέλω να ακούω γνώμες και απόψεις. Όμως, εγώ, αποφασίζω».                                           
 Για το καλύτερο σύστημα: «Το 3-5-2 δεν είναι για μένα ούτε το καλύτερο, ούτε το απόλυτο σύστημα. Αλλωστε στο μοντέρνο ποδόσφαιρο, στην άμυνα παίζουν τέσσερις. Όπως και νάχει, όλα γίνονται με βάση τον αντίπαλο».                                                          Για την Εθνική στο Μουντιάλ : «Δεν είμαστε αουτσάιντερ στον όμιλό μας για τα προκριματικά του Μουντιάλ, αφού μπορούμε να παίξουμε στα ίσα και το Βέλγιο και τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη, όπως και οποιαδήποτε άλλη εθνική ομάδα».                                 
 Για τις σχέσεις και επαφές του με τους άλλους έλληνες προπονητές : «Θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντική η συνεργασία μου με τους προπονητές των άλλων ομάδων. Όπως είπα και πριν, θέλω να ακούω γνώμες και απόψεις. Πόσο μάλλον, όταν γνώμονας όλων μας είναι το καλό του ελληνικού ποδοσφαίρου». 

 Για το γεγονός ότι υπάρχει κόντρα αρκετών ΠΑΕ με την ΕΠΟ : «Το συγκεκριμένο θέμα δε με αφορά και δε θέλω να εμπλακώ.  Όπως με τους προπονητές, θέλω συνεργασία και με τους παράγοντες των ομάδων, πάντα, και μόνο για το συμφέρον της Εθνικής ομάδας».