ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: «Κωμικές οι τοποθετήσεις του Σαββίδη»



«Δεν πρόκειται να σχολιάσουμε τις κωμικές τοποθετήσεις του κ. Σαββίδη. Του προτείνουμε να επενδύσει για να δυναμώσει την ομάδα του αντί να φτιάχνει άλλοθι για την αποτυχία του πριν καν μπούμε στον Αύγουστο», ανέφεραν χαρακτηριστικά με καυστικό τρόπο από την πλευρά της ΠΑΕ Ολυμπιακός, σχολιάζοντας τις δηλώσεις του Σαββίδη στην ΕΡΤ 3.
Αναλυτικά τα όσα είπε ο μεγαλομέτοχος του ΠΑΟΚ:
Για τις μεταγραφές και τη δική του στάση: «Δεν υπάρχει πρόβλημα στην χρηματοδότηση. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάμε στην παραλία και να πετάμε τα λεφτά μας στην θάλασσα. Ο ΠΑΟΚ είναι τέτοια ομάδα που δεν μπορούμε να σκεφτούμε ότι κάποιος υψηλού επιπέδου παίκτης μπορεί να βρει τον εαυτό του εδώ. Υπάρχουν ενδιαφέρουσες προσωπικότητες, παίκτες τους οποίους θα μπορούσαμε να τους φέρναμε εδώ αλλά δεν θα μπορούσαν να κατανοήσουν την προσωπικότητα και τη ποιότητα του ΠΑΟΚ».
Για την ήττα από την Λοκομοτίβα και την περσινή σεζόν: «Εγώ στεναχωρήθηκα με τον τελευταίο μήνα της περασμένης σεζόν, Δεν μπορείς να κοιμηθείς ένας άνθρωπος και να ξυπνήσεις διαφορετικός Εγώ πάντα είμαι άνθρωπος του μάξιμουμ και δεν θα υπάρχει καμία εξαίρεση φέτος. Θα είμαστε πολύ αυστηροί και σκληροί. Όλοι θα συμπεριφερθούν όπως πρέπει και θα πρέπει να με σκέφτονται σαν εφιάλτη τους. Δεν θα αφήσω να περάσουν συμπεριφορές που βλάπτουν την ομάδα».
Για την περίοδο Αναστασιάδη, ο οποίος δεν ήθελε μεταγραφές: «Η Ελλάδα είναι ενδιαφέρουσα χώρα. Ο δημοσιογράφος ξυπνά το πρωί και λέει “τι να γράψω;  Γράφει  ό,τι του έρθει στο κεφάλι. Και μερικές φορές μαθαίνω από αυτόν που είμαι τι σκέφτομαι, τι κάνω. Αυτό είναι αστείο. Εγώ απαιτούσα “αγοράστε παίκτες, κάντε μεταγραφές”. Ο Αναστασιάδης έλεγε «εγώ δεν χρειάζομαι ποδοσφαιριστές,  έχω καλή ομάδα, Όλα καλά, όλα νορμάλ, τα παλικάρια μου». Και εγώ του έλεγα “εγώ δεν βλέπω να έχουμε άμυνα” και απαντούσε “Η Παναγιά θα είναι η άμυνά μας”. Με στεναχώρησε και με λύπη την περάσαμε και αυτή τη φάση. Αυτός ο άνθρωπος είναι πολύ πιστός ΠΑΟΚτσής. Το λάθος μου ήταν ότι πίστεψα ότι θα τον ανεβάσω στο θρόνο του ΠΑΟΚ. Ενώ αυτός δεν κατάλαβε αυτή τη φάση».
Για το ελληνικό ποδόσφαιρο: «Το ελληνικό ποδόσφαιρο και σε καθαρότητα και σε νέες δραστηριότητες. Εάν παρόμοιες συμπεριφορές συνεχίζονται ποιο είναι το νόημα να φέρω ακριβούς παίκτες. Θα θυμάστε το Ολυμπιακός-Βέροια. Είχα μεγάλη έκπληξη τότε. Οι άνθρωποι πριν το παιχνίδι έλεγαν είτε θα είναι αυτό, είτε θα διώξουν τους ποδοσφαιριστές. Αυτό είναι ακατανόητο. Υπήρχαν διαιτητές οι οποίοι στους δικούς μας παίκτες έλεγαν κλείστε το στόμα, βγάλτε τα συμπεράσματά σας. Ο εισαγγελέας λέει το ένα, ο παρατηρητής λέει το ίδιο, όλοι το λένε και παρόλα αυτά δημιουργείται η αίσθηση ότι προχωράμε. Δεν θέλω να λύσω τα προβλήματα με τις ελληνικούς μεθόδους, έτσι όπως το έκαναν οι αθηναϊκές ομάδες.
Μόλις ξεκινήσει το πρωτάθλημα 30 βαθμοί είναι στην τσέπη τους. Πως είναι επιτρεπτό σχεδόν σε κάθε ομάδα να υπάρχουν δανεικοί παίκτες; Εμείς ζητάμε να προσέξουν αυτό το σημείο. Αυτό καταστρέφει το ελληνικό ποδόσφαιρο. Ο ΠΑΟΚ δεν αγόραζε παιχνίδια και στο γήπεδο δεν ξεγελάει τον κόσμο. Έάν δεν μπορούσαμε να κερδίσουμε, χάναμε. Στο γήπεδο όλοι έχουν τους ρόλους τους. Δημιουργείται η εντύπωση ότι όλοι ξέρουν το σενάριο, ποιος θα χτυπήσει, ποιος θα βάλει το πόδι του. Νομίζω ότι αυτή η χρονιά θα είναι διαφορετική».
Για τον Δημήτρη Μελισσανίδη και το ενδεχόμενο να θέλει να γίνει Μαρινάκης: «Ο Δημήτρης είναι φίλος μου. Αλλά με την ΑΕΚ εμείς θα παλέψουμε. Εγώ πάντα ξεχωρίζω τα πράγματα  και αν ο Μελισσανίδης θελήσει να γίνει δεύτερος Μαρινάκης, αυτό σημαίνει ότι θα σταματήσει να είναι φίλος μου. Ή μαζί θα εξυψώσουμε το ελληνικό ποδόσφαιρο ή αλλιώς δεν  γίνεται. Είναι ντροπή, το ελληνικό ποδόσφαιρο έχει πέσει πολύ. Μόνο σε σκληρό ανταγωνισμό θα μπορέσουμε να πετύχουμε πράγματα. Είναι σημαντικό ότι εμφανίζονται δυνατοί άνθρωποι στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Όταν θα υπάρξουν πέντε-έξι αυτοτελείς ομάδες στο ελληνικό ποδόσφαιρο τότε θα μπορέσει να γίνει κάτι καλό».

Για το πρώτο ταξίδι του Αλέξη Τσίπρα στη Ρωσία: «Ήθελα να τον υποδεχτούν σαν δικό τους άνθρωπο και το έκαναν έτσι ακριβώς. Όχι επειδή είναι καλός ή κακός αλλά επειδή αυτός εκπροσωπεί την Ελλάδα και τον ελληνικό λαό. Γι’ αυτό εγώ δεν νομίζω ότι μπορώ να αξιολογήσω την κυβέρνηση, αυτό το κάνει ο λαός. Εγώ πάντα θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για νιώθει άνετα στην Ρωσία ο Ελληνας Πρωθυπουργός».