Ο Μπεργκ "έπνιξε" το πέναλτι



Κινούν μεγάλη περιέργεια, για την ακρίβεια έχουν μεγάλο ενδιαφέρον για όσους θέλουν να διαβάζουν πίσω από τις γραμμές, οι δηλώσεις του Μάρκους Μπεργκ για τον τραυματισμό του. Ο Σουηδός επιθετικός του Παναθηναϊκού ανέφερε ότι έπεσε άτσαλα με τον ώμο του, όμως δεν αναφέρθηκε καθόλου στο ό,τι του έγινε πέναλτι, στο ματς με τον Λεβαδειακό, ένα θέμα που «σήκωσαν» επικοινωνιακά οι Αλαφούζος, Αναστασίου και Φύσσας.

Συγκεκριμένα σε ερώτηση για τον τραυματισμό του ο Μπεργκ δήλωσε: «Ήμουν άτυχος. Δεν μπορώ να καταλάβω. Ξέρω πως έπεσα άτσαλα με τον ώμο μου, κατάλαβα αμέσως πως έχω χτυπήσει σοβαρά, πόνεσα αρκετά. Ήμουν άτυχος, ελπίζω να μην μου ξανασυμβεί».


Πουθενά δεν υπάρχει καμία αιχμή για τον διαιτητή Δημήτρη Θάνο (Γρεβενών). Πουθενά δεν υπάρχει αιχμή πως ο Παναθηναϊκός αδικήθηκε από τον ρέφερι της ΕΠΣ Γρεβενών. Αν υπήρχε πέναλτι δεν θα έπρεπε να πει «με έσπρωξε ο αντίπαλος και έπεσα άτσαλα»;

Ολα τα παραπάνω γράφονται με σεβασμό στον ποδοσφαιριστή του Παναθηναϊκού και ευχόμαστε ο Σουηδός να επιστρέψει γερός στα γήπεδα.