Μάνταλος αντί Μανιάτη





Τελειωμό δεν έχουν οι αλλαγές στην αποστολή της Εθνικής για το παιχνίδι των προκριματικών του EURO 2016 με τη Ρουμανία (7/9), αφού οι διαφοροποιήσεις σε σχέση με την αρχική κλήση του Κλαούντιο Ρανιέρι έφτασαν αισίως τις τρεις.

Τελευταία αυτή του Γιάννη Μανιάτη που τραυματίστηκε στο σαββατιάτικο (30/8) παιχνίδι του Ολυμπιακού με τον Παναιτωλικό, με συνέπεια ο Ιταλός ομοσπονδιακός να πάρει τη θέση του τον Πέτρο Μάνταλο.

Θυμίζουμε ότι είχαν προηγηθεί η ανάκληση της πρόσκλησης στον Δημήτρη Σιόβα χωρίς αντικατάσταση γιατί ο κεντρικός αμυντικός του Ολυμπιακού δεν έχει ξεπεράσει τον τραυματισμό του και η κλήση του Γιώργου Τζαβέλλα στη θέση του Νίκου Καράμπελα που χτύπησε στο παιχνίδι της Λεβάντε με την Μπιλμπάο.

«Δώρο γενεθλίων»

Να σημειωθεί ότι η κλήση του Μάνταλου έγινε ανήμερα των 23ων γενεθλίων του μέσου της ΑΕΚ που δεν έκρυψε την ικανοποίησή του λέγοντας:
«Ανήμερα των γενεθλίων μου, αυτή η πρόσκληση ήταν το καλύτερο δώρο που θα μπορούσα να λάβω! Χαίρομαι που έχω την ευκαιρία να φορέσω τη φανέλα της Εθνικής Ομάδας και θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου, όπως κάνω πάντα, για να δικαιώσω την επιλογή που έγινε προς το πρόσωπό μου και να αποδείξω ότι αξίζω να είμαι μέλος της Εθνικής μας».